◆•◆ مقالات ◆•◆

●●● پایگاه نشر آثار و مکتوبات مجید شجاعی ●●●

◆•◆ مقالات ◆•◆

●●● پایگاه نشر آثار و مکتوبات مجید شجاعی ●●●

●●● با سلام و عرض ادب ●●●

مدیر این سایت مجید شجاعی ، دانش آموخته ی حوزه علمیه قم در مقطع کارشناسی ارشد می باشد . در ضمن تمامی مطالب نظر شخصی نویسنده بوده و قابل دفاع از جانب ایشان می باشد .

■ پاینده و بشکوه باشید ■

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

روزها ، من ، و بیتویی ...

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

روزها از پی هم می آیند و می روند ... ای یار ، ای دلبر دل برده ز کف ... تو کجایی ؟ نامت هست و سراغت نه ... کی ترا گم کردم ؟ کجا ترا ز کف نهادم ؟ یادم نمی آید . نه از تو که از خودم نیز یادم نمی آید . و ای عجب کسی که تو را گم کند ، اول خوش را ز کف خواهد هلید . اما یادت آرامم می کند ، یاد نابت شراب جانفزای روح و روانم است . و من دیوانه ای که یادت همه دم در دل غمگین دارم . تا ببینم این یادها و نشانه ها به کجایم خواهند کشانید !!!

◆ مجید شجاعی +  نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۴ساعت 23 .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
مجید شجاعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی